vrijdag 22 oktober 2010

haakarm

als ik aan dit tempo blijf doorhaken, ziet mijn rechterarm er binnenkort veel gespierder uit dan de linkerarm. Elk vrij moment zit ik immers te haken, hieronder het bewijs :


2 sjaals


babysloefkes, leuk en snel om te maken

wanten, naar een patroon van vicarnosmama en zoals te verwachten viel, is de ene want breder als de andere ... (ligt aan mij hoor, niet aan het patroon)


en een muts, alé het moet eigenlijk een baret voorstellen en is assorti met de wanten en de sjaal die nog niet af is.

De rest hou ik voor de volgende keer !

1 opmerking:

  1. wow, da's serieus gehaakt!! Ik had u gewaarschuwd hé, voor de verslaving!!! (zin om je foto van de wanten ook op ravelry bij te plaatsen? daar staat mijn patroon ook nl. of op flickr?)

    BeantwoordenVerwijderen