dinsdag 19 oktober 2010

naaiclubke



Ik ben er nog ze, het komt er alleen niet van om fotookes te trekken van mijn probeersels. Gelukkig was er Pippelotje, die er op onze eerste bijeenkomst van het naaiclubke wel aan gedacht had. Ik had gedacht aan een fles wijn, ook niet onbelangrijk !

Het was dus leuk, door ziektes waren we uiteindelijk maar met 4, maar de zaal en het gezelschap bleken meer dan ok te zijn. Ieder werkte wat aan eigen frustels, maar het idee werd geopperd om volgende keer rond een thema te werken.

Ik maakte een zoveelste papierenzakdoekzakske en een pamperzakske.

4 opmerkingen:

  1. kom maar af ! zit je op facebook, dan doe ik een vriendschapsvoorstel vande naaiclub. Volgende data zijn 10/11 en 8/12.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ben blij dat jullie ook gestart zijn. Veel plezier, en ik volg jullie zeker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog gevonden! Ik zet je in mijn lijstje :-).. en tot 8/12 groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen